"Setiap cerita yang dikarang di dalam blog ini adalah hak milik penulis. Sebarang ciplak adalah tidak dibenarkan. Terima kasih."

Search This Blog

Wednesday, March 04, 2015

Blushing

Satu petang yang nyaman, dalam bilik tidur. Si isteri yg tengah sibuk berchatting dgan kawan-kawannya disuruh si suami untuk mengambilkannya segelas air walaupun jag air dah ada dalam bilik tidur mereka. Maka, bangkitlah isteri dengan ngomelan dibibirnya. "Ish! Suka susahkan orang."

"Mana ada. Saya selalu susahkan sayang saya aje." Balas si suami yang terdengar ngomelan isterinya. Ingat orang tak dengarlah tu.

Air dituang dalam gelas. Dan diserahkan pada si suami yang tengah tersengih. "Habistu, saya ni bukan orang lah?"

"Nop! Sayangkan buah hati saya."

Maka si isteripun terblushinglah disitu. Tersenyum dia dalam hati.

Hasil carian imej untuk blushing

P/s : Merepek apaan ini?

5 comments:

  1. @Zafirah : hmmm,, ntah lha sis. maybe esok, maybe lusa, maybe minggu depan,, huhuu.. mood tengah tunggang tebalik nak smbung enovel.. hmm sorry *muka comel*

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha , sokayyyy . Take ur time kayh :) saya tunggu!

      Delete

Buah fikiran anda amatlah di hargai.